BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 31, 2008

Perjumpaan Family D Rumah Ummi @ Mak Long







Salam Ukhuwahfillah buat family abu bakar yg dikasihi & d rahmati Allah hendaknya..
Pada tarikh yg amat bersejarah 24/5/08 telah diadakan majlis kenduri bacaan yassin & tahlil utk arwah abah @ atuk Allahyarham Abu Bakar b Hj Jalil, seluruh ahli keluarga yg telah meninggal dunia dan juga utk kesejateraan dan kebahagiaan semua ahli keluarga abu bakar...kenduri ini telah diadakan d rumah Ummi @ mak long..jutaan terima kasih yg tdk terhingga d ucapkan kepada keluarga mak long kerana telah berbesar hati mengadakan majlis ini d rumahnya..alhamdulillah majlis ini telah dapat d laksanakan dgn jayanya...dalam suasana yg harmoni serta syahdu...moga ukhuwahfillah antara family abu bakar terus terjalin tanpa d ganggu gugat. Semoga ikatan kekeluargaan ini akan terus mekar d hati2 sanubari setiap family abu bakar!! InsyaAllah!! Amin

4 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah..seronoknya dapat berkumpul rmi2 mcm nie kan...moga dpt d teruskan gathering seumpama ini lagi...d hrp seluruh family abu bakar dpt meneruskan kempen yg k ayin war2kan..

Anonymous said...

kiteworang pun gumbira tahap 120 derjah celsius.Syukur,cayolah ngan idea melatop-latop nie.
harapannya supaya ape2 harapan yang tersimpol dikelebu masing2 bukanlah harapan yang diharap2 sesaja....dalam makne tu....
kepada pewaris2 yang sohih ado DNA abubakarsfamily.com sahugia
nak remind.......
kekalkan silatulrahhim ini .Mudah2an kalian di lindungi ALLAH dunia dan akhirat.

Anonymous said...

betul tu...d harap kita sbg pewaris2 DNA abubakarfamily akan terus menjaga ukhuwahfillah sesama kita..moga ikatan kekeluargaan ini akan terus subur n kekal d hati2 sanubari pewaris2 DNA ABU BAKAR + UYAM...InsyaAllah! Hidup family ABU BAKAR!!

Anonymous said...

Best sgt...rase seronok dpt buat family day yg beriman...semoga kita improve lagi drsegi kasih-syg ok...luv u all...muah,muah,muah!!!

Related Posts with Thumbnails