BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 2, 2008

Keadaan Abg @ Pakwe Sehari Selepas Pembedahan



Assalamualaikum w.r.t...salam ukhuwahfillah buat seluruh DNA ABU BAKAR, semoga sentiasa berada dlm lindungan Allah s.w.t...syukur alhamdulillah dgn berkat doa dr seluruh ahli keluarga abg @ pakwe telah selamat menjalani pembedahan selama 12jam (dr pkl 10am - 10.00pm) d Hospital Sultanah Aminah J.B...pd 1/7/08 (semalam) kami sekeluarga ( family mak ngah) telah menziarahi abg..keadaannya masih tampak lemah kerana masih berpuasa slps pembedahan tersebut..abg juga mengadu teramat sakit dan bisa sehingga tidak dpt tidur pada waktu malam..amat menyedihkan dan pilu melihat kesakitan dan penderitaan yg terpaksa d tanggung olehnya...abg juga menunjukkan pada kami pembedahan yg telah d lakukan padanya..buat masa ini...abg terpaksa membuang air kecil melalui saluran tiub yg di tebuk dr pundi kencingnya...masih byk darah bersama2 dgn air kencing abg...semasa kami beransur pulang..abg sempat berpesan pada saya dan juga ayin supaya mendoakan beliau cepat sembuh..kami terasa sebak dan pilu dgn pesanannya itu.."YA ALLAH, YA TUHANKU KAU AMPUNKANLAH SEGALA DOSA2 DAN KESALAHAN PAKCIKKU INI YA ALLAH, SEMBUHKANLAH PENYAKIT YG DI TANGGUNG OLEH PAKCIK KESAYANGAN KAMI INI YA ALLAH, TELAH BYK JASANYA BUAT KAMI INI ANAK2 SAUDARANYA YA ALLAH, BERIKANLAH PAKCIK KU INI DAN KELUARGANYA KEKUATAN DALAM MENEMPUH DUGAAN YG MAHA BERAT INI YA ALLAH, MOGA SINAR KEBAHAGIAAN DAN HIKMAH MENANTINYA YA ALLAH...AMIN, AMIN YA RABBALALAMIN"!!

Buat seluruh DNA ABU BAKAR...jika ada masa dan kelapangan...marilah kita sama2 menziarahi abg @ pakwe yg memerlukan sokongan dan semangat dr seluruh ahli keluarga ABU BAKAR yg di kasihi dan di sayangi!! Kerana harta yg paling berharga di dunia ini adalah family kita!! LOVE & MISS U ALL..AMIN!!

-Salam Ukhuwahfillah-
Ida

4 comments:

Anonymous said...

untuk abg...sabar n tabah menghadapi ujian tuhan..Allah syg akan hamba2-Nya yg sbr...pasti akan ada hikmah menunggumu..Amin! Moga cepat sembuh..

Anonymous said...

assalamualaikum...
semoga cpt semboh...
opie kt cni akn slalu doakan tok abah dan ahli kuarga yang laen...
insyaallah...
allah akan lindungi kita semua....aminnn...

Anonymous said...

Salam, Alhamdulilah k.Ayin lepas pergi beramai-ramai haritu on 5 & 8 Julai 2008 K.ayin pegi lagi. Alhamdulilah3, Pak We semakin ceria & staples yang di gunakan untuk jahitan pembedahan telah 3 di buka. Lukanya juga telah kering dan air kencing sudah tidak bercampur dengan darah lagi. Pak we juga telah makan dengan selera. Pada DNA Abu Bakar semua, bagi yang tak sempat nak dtg tgk, tolong la doakan semoga pak we cepat sembuh dan di beri kekuatan dalam menghadapi ujianNya. Kita berterima kasih kepada Mck Enon yg begitu kasih & tidak jemu2 memberi perangsang,semangat serta menemani Pak we. Semoga kasih syg yg ditunjukkan boleh dijadikan contoh pada semua pasangan yang berkasih-syg. Wslm

Anonymous said...

aslmkum, pd semua family, makwe ucapkan berbanyak2 t/kasih kerana telah dtg melawat pakwe di hosp./d rumah. ia telah memberi satu semangat pdnya & gembira family nya dtg melawatnya disaat-saat dia dalam kesakitan. makwe berharap semua family selalu la memberi dia semangat dan doa kan dia sihat dan panjang umur. amin!

Related Posts with Thumbnails