BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 4, 2008

PEMBERITAHUAN: EMAK @ ATOK D SERANG ANGIN AHMAR KECIL








Assalamualaikum w.r.t...salam ukuhuwahfillah buat DNA ABU BAKAR + UYAM..

Untuk pengetahuan DNA ABU BAKAR sekalian...emak @ atok telah d serang angin ahmar kecil pada hari sabtu 2/8/08 yg lepas...tangan sebelah kirinya tidak dapat di angkat dan lemah...emak tidak dpt berdiri dan hanya duduk d wheel chair buat masa ini...

Alhamdulillah, semalam 3/8/08...anak2 & cucu emak terdiri dr abg @ pakwe, pak itam, unc.ihak,unc.sam, zaleha & syukran telah membawa emak ke Jasin berjumpa dgn Pak Imam yg pakar dlm urutan membuang angin ahmar ini. Pak Imam tersebut memberitahu bahawa ada JIN AHMAR telah melemahkan tgn kiri emak... Abg memberitahu keadaan emak semakin baik setalah di urut...tangannya telah dpt di angkat.

Marilah kita semua sama2 mendoakan kesihatan dan kesejahteraan EMAK @ ATOK yg kita sayangi dan kita kasihi..Amin3 Ya Rabbalalamin

Pesanan dari saya marilah kita sama2 DNA ABU BAKAR + UYAM mengamalkan doa utk menghindarkan diri kita dari di serang oleh IBLIS/JIN AHMAR ini. Doa tersebut juga kita wajib bacakan utk emak @ atok sekali...Bacaan doa ini perlu d baca walaupun sekali dlm seumur hidup kita. Doa tersebut akan saya lampirkan pada blog akan dtg...InsyaAllah!!

1 comments:

Anonymous said...

Alhamdulilah3....Nasib baik i dan u tak pergi hantar mak @atok kat umah tok imam tu...if sema org nak tahu, perempuan yang nak hantar atau berubat dengan tok imam tu please jangan pakai seluar. WAJIB pakai baju kurung. If not dia halau jer keluar x payah berubat...Tanyalah pengalaman K.Leha...ok...bagi mereka yg put effort to hantar mak, thanks a lot..luv u all so much!

Related Posts with Thumbnails