BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 2, 2010

Santai: Adakah Kite Sekreatif Ini?? hehehe...





Kreatifkan?? Gambar nie sempat saya & k.ayin snap kat sebuah daerah di utara tanah air..semasa saya berada di daerah tersebut..pada pengamatan saya mungkin ini sebagai tanda bahawa ada parit yg ditankungi air yg banyak di kawasan tersebut terutama untuk waktu malam. Pada mulanya saya ingatkan lampu..tetapi bila melalui tiang tersebut br saya perasaan rupanya helmet yang dah tak digunakan lagi diletakkan atas sebatang tiang yg kebiasaannnya kita nampak tiang stripe tu diletakkan di jalan terutama di pembahagi jalan. Boleh dikatakan di setiap rumah di daerah tersebut meletakkan benda yang sama..bermacam2 warna dan corak helmet yg bole kita lihat. he3...




Salam Ukhuwahfillah,

-Ida a.k.a Blogger DNA ABU BAKAR-

0 comments:

Related Posts with Thumbnails