BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 24, 2009

MOHON KERJASAMA DNA ABU BAKAR UTK UPDATE TARIKH LAHIR/ NO.PHONE / ALAMAT

Salam ukhuwahfillah buat semua DNA ABU BAKAR...

Saya pohon kerjasama dari semua DNA ABU BAKAR (dari pakcik/makcik/kakak2 & adik sepupu/ipar duai/cucu serta cicit) utk updatekan tarikh lahir/no.phone/ alamat...pohon kerjasama dari setiap family...utk saya senaraikan d blog ini! IMPORTANT!!

cth butiran yg di perlukan..

Family Hj.Hamzah b Hj.Abu Bakar
1) Nama : Hj.Hamzah b Abu bakar
Tarikh Lahir :
No.Phone :
Alamat :

Nama : Hjh.Zainon bt Zakaria
Tarikh Lahir :
No.Phone :

DAN SETERUSNYA...


segala butiran yg saya perlukan ini bolelah di emailkan ke azni5@yahoo.com @ sms ke no saya 013-7212246 / 019-2742246


sekian pohon kerjasama dr seluruh DNA HJ ABU BAKAR + HJH.UYAM


salam ukhuwahfillah,
-IDA-

1 comments:

Ida said...

salam ukhuwah,

jutaan terima kasih diucapkan buat unc sam n family kerana telah e-mail saya utk update profile family..

Related Posts with Thumbnails