BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 2, 2009

Info Terkini: Kenduri ditunda!!



Salam ukhuwahfillah serta salam penuh kerinduan buat seluruh DNA ABU BAKAR + HJH.UYAM....moga berada di dalam lindungan Allah serta Inayah-Nya...InsyaAllah!!


Baru tadi saya mendapat panggilan telefon dari makcik Anis @Yuhanis mewakili unc mando@ pakcik ihak, telah memberitahu saya bahawa majlis kenduri yang akan di adakan pada 8hb Ogos 2009 iaitu minggu hadapan akan dibatalkan serta ditunda ke tarikh yang akan diberitahu kelak!

Ini adalah disebabkan pakcik anip@ pak usu serta isteri makcik fiza sakit (demam) hampir 4 hari...seperti yg diberitahu pakcik anip sekarang telah di hantar oleh pakcik ihak ke hospital Pakar Sultanah Aminah Muar untuk mendapatkan rawatan lanjut setelah pakcik anip mengadu sesak nafas. Saya masih menunggu perkembangan berita tentang pakcik anip waktu ini.

Marilah kita seluruh DNA ABU BAKAR + HJH.UYAM mendoakan serta membacakan yassin untuk family pakcik anip agar sihat seperti sediakala. Moga Allah bersama2 orang2 yg sabar!! Amin3 ya rabbalalamin!!

Segala info berkaitan pakcik anip akan saya update di dalam blog ini..InsyaAllah!!




Salam ukhuwahfillah,


-Ida a.k.a Blogger DNA ABU BAKAR-

2 comments:

Ida said...

salam ukhuwah...

info: pakcik anip still lagi di thn di wad 14...masih lagi memerlukan bantuan alat2 pernafasan...
marilah kita seluruh DNA ABU BAKAR + HJH.UYAM mendoakan serta membacakan yassin utknya agar di sembuhkan penyakitnya..amin3 ya rabbalalamin!!

Anonymous said...

Salam,dear all...pls pray for unc Hanif...semoga dgn kasih-sayang serta ukhuwah yang terjalin antara kita,doa-doa yang kita panjatkan dimakbulkan Allah....Amin...

Related Posts with Thumbnails