BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 7, 2009

~ Sms Antara Ida & Pakcik Anip~


Salam ukhuwahfillah dan salam penuh kerinduan buat seluruh DNA ABU BAKAR + HJH.UYAM...moga berada di dalam lindungan dan Inayah-Nya..InsyaAllah!!


Baru sebentar tadi jam lebih kurang 18.43pm 7/8/09....saya telah sms pakcik anip @ pak usu bertanyakan perkembangan keadaan kesihatan beliau. Di bawah ini saya tuliskan semula sms antara saya dan pakcik anip.

Ida: Salam, unc anip apa khabar? Macam mana keadaan dah ok ke?

Pakcik anip: salam, kurangla sket...

Ida: ye ke? alhamdulillah...demam dan sesak nafas lagi ke?

Pakcik Anip : Dah takde....cuma masih dipantau keseluruhan badan...

Ida: Alhamdulilah3...ye ke? sebenarnya kenapa? sampai macam tu sekali?

Pakcik Anip: Tuhan itu maha adil...dia lebih tahu rahsianya..sesiapa pun boleh kena. PAKCIK INGAT GILIRAN SAYA UTK MENGHADAP DIA TP MASIH SELAMAT..

Ida : InsyaAllah3...xde apa2 ALLAH MAHA PENYAYANG...ADA HIKMAH D SETIAP KEJADIAN...saya, ayin n semua anak2 sedara yg lain sentiasa doakan n bckan yassin lps solat minta pada Allah tuk unc anip sembuh n kuat lawan penyakit tu...jangan putus asa...kami anak2 sedara sygkan pakcik anip k! Allah sentiasa bersama2 org yg sabar!! InsyaAllah

Pakcik Anip: Terima kasih semua...

Ida: Nilah semangat ukhuwahfillah yg kita ada..kuatkan semangat n jgn putus asa k! Apa2 sms saya k!

Pakcik Anip: Ok...InsyaAllah!! Terima kasih semua


*Itulah sms antara saya dan juga pakcik anip sebentar tadi...marilah kita seluruh DNA ABU BAKAR + HJH.UYAM mendoakan, membaca yassin dan membuat solat hajat agar Allah menyembuhkan penyakit UNC.ANIP...serta diberikan semangat serta kekuatan buat pakcik anip melawan penyakit yg dihidapinya!

*Bolelah kita semua DNA ABU BAKAR + HJH. UYAM bertanya khabar keadaan unc anip dgn menelifon @ sms nya (019-6830683)...utk memberi kata2 semangat dan perangsang buatnya waktu ini yg memerlukan kata2 semangat dr semua adik-beradik serta anak2 saudaranya!! Moga dengan semangat kasih-sayang ini Allah memberkati doa2 kita semua..InsyaALLAH!!



Salam ukhuwahfillah,


-Ida a.k.a Blogger DNA ABU BAKAR-

1 comments:

Ida said...

sedihnya...bila pakcik anip ckp mcm tu...

Related Posts with Thumbnails