BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 18, 2010

Info terkini: Pohon Doakan Kesembuhan dan kesejahteraan utk Adik Afrezza Ishak!


Salam ukhuwahfillah dan penuh kerinduan buat semua DNA ABU BAKAR + HJH.UYAM... moga berada di dalam lindungan dan Inayah-Nya...InsyaAllah!!


Saya baru mendapat panggilan telefon dari Unc.Mando & Makcik Anis memberitahu Adik Ija telah dimasukkan ke Hospital Sultan Ismail Johor Bahru (HSI) pagi tadi. Disebabkan kakinya kirinya yg tidak dapat bergerak dengan cergas beberapa bulan lalu. Unc. mando juga ada memberitahu bahawa sebelum ini Ija telah dimasukkan ke wad di Hospital Muar tetapi telah ditransferkan ke HSI pagi ini kerana dikhuatiri kakinya mengalami tumor. Untuk keterangan lanjut mengenai adik Ija yg kita sayangi ini bolelah menghubungi Pakcik Ihak @ Unc.Mando (0137485572).
Marilah kita DNA ABU BAKAR + HJH.UYAM sama2 mendoakan keselamatan, kesejahteraan dan kesembuhan adik Ija yg kita sayangi ini. Moga adik Ija tabah menghadapi dugaan dari Allah ini. Buat pakcik ihak dan makcik Anis moga diberikan kekuatan dan ketabahan dalam menghadapi ujian Allah ini. Hanya hamba2Nya yg sabar dan tabah dgn ujian-Nya yg akan mendapat kemanisan Iman.
Pada yang mempunyai kelapangan masa marilah kita sama2 menziarahi adik Ija di Wad 8B,Tingkat 8, Hospital Sultan Ismail J.B (HSI). Moga dengan kehadiran kita DNA ABU BAKAR + HJH.UYAM dapat memberikan kekuatan dan sokongan moral padanya.InsyaAllah



Salam Ukhuwahfillah,

-Ida a.k.a BLOGGER DNA ABU BAKAR-

5 comments:

Abu Bakar's Family said...

Moga Allah menyembuhkan penyakit yg dihidapi adik Ija..InsyaAllah k ida dtg tgk ija Ahad nie ok.

k.ida

feyza 231 said...

k ida. rasenye name ija AFREZZA la. double Z, bukan double E. hehehe. :)

K.Ida said...

keh3...ok2 k ida betulkan...

Aini Esa said...

La..ye ke..
semoga ija cepat sembuh..insyaAllah..
kalau sempat besok after class aini singgah hospital..

Kasih said...

Innalillahiwainnailahiraji'un... Semoga Allah memberi kekuatan kepada Afrezza, Mak Cik Yuhanis, and Pak Cik Ishak... Yeah, I visited them a few months ago and noticed Afrezza's lame leg. Percayalah, ada hikmah di sebalik kejadian ini.

Ya Allah, Engkau Maha Mengetahui...
Setiap kesukaran akan disusuli dengan kemudahan, insyaAllah.

Related Posts with Thumbnails