BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 23, 2010

Menziarahi Ija Di HSI Johor Bahru, JB

Salam Ukhuwahfillah buat semua DNA ABU BAKAR + HJH.UYAM..moga sentiasa berada didalam lindungan dan inayah-Nya..InsyaAllah!

Pada hari Ahad yg lepas saya, ayin & k.chuwie telah pergi menziarahi adik Ija di HSI...semasa saya datang Ija baru saja lepas membuat biopsi (2cm) untuk dibuat kajian mengenai penyakit yang dihidapi adik Ija. Alhamdulillah Ija seorang adik yang tabah menghadapi dugaan tuhan ini. Begitu juga pakcik ihak & makcik Anis tabah menghadapi ujian dr tuhan yg datang.
Jutaan terima kasih yang tidak terhingga diucapkan pada semua DNA ABU BAKAR+ HJH.UYAM yang datang menziarahi adik Ija di HSI dan juga yang mendoakan kesembuhan penyakit adik Ija. Moga Allah saja yg membalas pengorbanan dan doa2 kalian semua demi adik Ija yg disayangi.

*Adik Ija telah keluar wad semalam 22/3/10 , tetapi akan admit semula pada 28/3/10.









Salam Ukhuwahfillah,

-Ida a.k.a BLOGGER DNA ABU BAKAR-

3 comments:

Anonymous said...

Semoga Ija cepat sembuh... Ija sememangnya anak yg tabah menghadapi dugaan Allah s.w.t ke atas dirinya.. Kami sentiasa mendoakan Ija akan cepat sembuh dan sihat selalu.. amin2 ya rabbal a'lamin...
Mak Anoy n family

Ida said...

Amin3 ya rabbalamin..InsyaAllah moga Ija disembuhkan penyakitnya..ada hikmah di setiap kejadian..

Kasih said...

Ameen...
Betul cakap kak ida, pasti ada hikmah di sebalik sesuatu yang berlaku ke atas diri Afrezza, insyaAllah. Things happen for reasons.

Related Posts with Thumbnails